ღღاشکــــــ بیـــــــــــ صــــداღღ

دلم شکست ؟! عیبی ندارد شکستنی ست دیگر لعنتی ، می شکند اصلا فدای سرت ... قضا و بلا بود از سرت دور شد

ღღاشکــــــ بیـــــــــــ صــــداღღ

دلم شکست ؟! عیبی ندارد شکستنی ست دیگر لعنتی ، می شکند اصلا فدای سرت ... قضا و بلا بود از سرت دور شد

بی بهانه همیشه به یادتم...

می خواهم " ذره ذره " داشته باشمت

 

اما

 

برای همیشه

 

همینقدر که سایه ات بر تنهایی ام باشد

 

کافیست

 

"خورشید" نمی خواهم


تو را پنهان می خواهم

 

برای خودم

 

تنها برای خودم

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام خسته نباشی
وبلاگت یکم خلوته فکر کنم اگه مطلبات تنوعش بیشتر بشه بهتر بشه.همش شده عاشقونه.

thanks duste azizam . chashm hatman

احسان سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

خوبه باحال بود
مهتاب از این حرفاهم بلدی بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد