ღღاشکــــــ بیـــــــــــ صــــداღღ

دلم شکست ؟! عیبی ندارد شکستنی ست دیگر لعنتی ، می شکند اصلا فدای سرت ... قضا و بلا بود از سرت دور شد

ღღاشکــــــ بیـــــــــــ صــــداღღ

دلم شکست ؟! عیبی ندارد شکستنی ست دیگر لعنتی ، می شکند اصلا فدای سرت ... قضا و بلا بود از سرت دور شد

نامهـــ

امشب می خوام برای تو یه فال حاقظ بگیرم
اگر که خوب در نیومد
به احترامت بمیرم
امشب می خوام تا خود صبح فقط برات دعا کنم
برای خوشبخت شدنت خدا خدا خدا کنم
امشب می خوام رو آسمون عکس چشات و بکشم
اگه نگاهم نکنی ناز نگاتو بکشم
می خوام تو رو قسم بدم به جون هر چی عاشقه
به جون هر چی قلب صاف رنگ گل شقایقه

یه موقعی فکر نکنی دلم واست تنگ نمیشه
فکر نکنی اگه بری زندگی کمرنگ نمیشه
اگه بری شبا چشام یه لحظه هم خواب ندارن
آسمونای آرزو یه قطره مهتاب ندارن
راسیتی دلت میآد بری بدون من بری سفر
بعدش فراموشم کنی برات بشم یه رهگذر
اصلا بگو که دوست داری اینجور دوست داشته باشم
اسم تو رو مثل گلا تو گلدونا کاشته باشم
حتی اگه دلت نخواد اسم تو تو قلب منه
چهره تو یادم می آد وقتی که بارون می زنه
ای کاش منم تو آسمون یه مرغ دریایی بودم
شاید دوسم داشتی اگه آهوی صحرایی بودم
ای کاش بدونی
چشمات و به صد تا دنیا نمی دم
یه موج گیسوی تو رو به صد تا دریا نمی دم
به آرزوهام می رسم اگر که تو پیشم باشی
اونوقت خوشبخت میشم مثل فرشته ها تو نقاشی
دوسم داری یا نه   مرگ گلای شمعدونی
نامه داره تموم میشه مثل تموم نامه ها
اما تو مثل آسمون عاشقی و بی انتها

 

        "مریم حیدر زاده"



نظرات 3 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://mavara-2.blogfa.com/

سلام عزیزم
ممنون که اومدی لینک شدی

maryami ba eftekhar link shodi

وحید سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

مرسی خیلی اهنگت قشنگه .خسته نباشی

misi vahid jan

لیلیوم سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ http://ghalubia.blogfa.com

سلام گلم مرسی ک بهم سر زدی

لینکت کردم توهم منو به اسم یه نگاه بلینک

ba eftekhar link shodi khanumi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد